VÍCE NEŽ 20 LET ZKUŠENOSTÍ V OBLASTI NÁBYTKOVÉHO OSVĚTLENÍ.

DOPRAVA A PLATBA


 

Veškeré ceny dopravy jsou uváděny včetně DPH. Jsme plátci DPH. 

 

Doprava na území České republiky:

Doručení na adresu při platbě bankovním převodem 135,- Kč
Doručení na adresu při platbě dobírkou 165,- Kč
Doručení do GLS parcelshop při platbě bankovním převodem 135,- Kč
Doručení do GLS parcelshop při platbě dobírkou 165,- Kč
Doručení do Balíkovny při platbě bankovním převodem 75,- Kč
Doručení do Balíkovny při platbě dobírkou 105,- Kč

 

Doprava na území Slovenska:

Doručení na adresu při platbě bankovním převodem 240,- Kč
Doručení na adresu při platbě dobírkou nezasíláme

 

Balíkovou dopravu zajišťujeme prostřednictvím přepravních společností DPD a GLS, paletovou přepravu zajišťujeme společností DHL. 

Do výdejních míst GLS parcelshop nelze doručit produkty delší než 100cm. 

Do výdejních míst Balíkovna nelze doručit produkty delší než 50cm. 

 

Správný postup při přebírání zásilky od dopravce.
Abychom v případě poškození zboží během dopravy mohli toto reklamovat u dopravce, je nutné při přebírání zásilek postupovat takto:

 

  1. Pokud Vám zboží nedorazí v termínu avizovaném přepravcem, zkuste nejdříve prověřit stav zásilky pomocí aktivního odkazu v avízu od přepravce. Když se Vám takto nepodaří získat uspokojivou informaci, oznamte nám to přeposláním zmíněného avíza s připsanou vlastní poznámkou (ideálně na email fakturace@luxtar.cz). My vše prověříme a dáme Vám vědět.
  2. V případě, že obal doručené zásilky vykazuje známky poškození a Vy se ho přesto rozhodnete převzít, udělejte o tom na místě zápis, nechte si ho kurýrem podepsat a uschovejte ho. Tiskopis formuláře "Škodní zápis" je u kurýra k dispozici - a kdyby náhodou nebyl, tak klidně napište na balíkovou polepku "Doručeno v poškozeném obalu", datum, jméno a podpis řidiče. Doporučujeme poškozený balík vyfotit a pak teprve rozbalit a kontrolovat zboží.
  3. Dle obchodních podmínek dopravce máme na uznání reklamace poškození vlivem přepravy jen 48 hodin od doručení. Proto je nutné zboží uvnitř zásilky co nejdříve zkontrolovat i v případě, že obal nejeví známky poškození. Pokud k poškození došlo, opět doporučujeme poškození vyfotit.
  4. Zašlete nám na mail fakturace@luxtar.cz co nejdříve fotografie, nebo alespoň popis všech poškození a číslo zásilky (ideálně foto přepravního štítku).

 

Včasně zaslané údaje o poškození zásilky nám výrazně pomohou při vyřizování této pro všechny strany nepříjemné záležitosti, která naštěstí vzniká velmi ojediněle.